Co, jak i gdzie?
Treningi Koszykarskie

Witam wszystkich pasjonatów koszykówki! Jeśli szukacie ukrytej drogi prowadzącej na kolejny poziom, trafiliście idealnie. Kosz to coś, czym żyję każdego dnia.

Na co dzień, poza graniem w dwóch ligach, zajmuję się przygotowaniem motorycznym i programowaniem sportowców, głównie koszykarzy amatorów. Zdecydowana większość moich podopiecznych wybiera treningi na siłowni, chociaż z niektórymi trenuję również na boisku.

W czym mogę Ci pomóc?

W wielkim skrócie stać się lepszym fizycznie. Zaczniemy od  poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej, zwiększymy również Twoją siłę. Następnie przekujemy to na moc i zajmiemy się dynamiką oraz zwinnością. Poza tym, będziemy pracować nad wzorcami ruchowymi, również nad wyskokiem, szybkim atakiem i solidną obroną.

Plany treningowe & prowadzenie online

Mieszkasz poza Warszawą, a trenować pod moim okiem? Nic straconego! Swoich podopiecznych prowadzę również online, układając plany treningowe i pomagając w technice ćwiczeń. Jeśli jesteś zainteresowany, zostaw wiadomość.

Trochę więcej info
Co Trenujemy

Oferuję pełen pakiet. Jesteś centrem? Potrenujemy takie aspekty jak wykańczanie spod kosza, walka o zbiórkę, wytrzymałość mięśniowa czy rzuty osobiste na wysokim zmęczeniu. Szukasz treningu koszykarskiego dla rozgrywającego? Żaden problem. Skupimy się na kozłowaniu, koordynacji ręka-oko, poprawie pola widzenia, szybkości i dynamice, czy rzucie z dalszej odległości.

Oczywiście wszystko indywidualnie dobierane do Twoich potrzeb i celów. Wybierając treningi ze mną nie doświadczysz nudy, rutyny i sztampowych rozwiązań. W zamian za to, poczęstuję Cię porcją zajawki oraz jednym z setek drilli które poznałem trenując z takimi trenerami jak Jerry PowellPat Quinn z amerykańskiej szkoły Basketball Results czy coach Marek Mańkowski z Nothing But Net.

Rzut

W koszu chodzi głównie o to, by mieć więcej punktów na koniec meczu niż Twój przeciwnik. Prosta sprawa. Kto nie rzuca ten nie wygrywa.

Pomogę dopracować Twoją formę rzutową. Na naszych treningach oddasz setki prób z różnych ustawień, po koźle, z przeciwnikiem.

 

Post-up

Ile frajdy może sprawiać gra tyłem do kosza wiedzą głównie wyżsi lub więksi zawodnicy. Prawda jest jednak taka, że jedynki i dwójki również sporo skorzystają pracując nad grą w poście.

Trenując post-up używam tarczy ochronnej, dzięki której można oporować większą siłą przy zachowaniu bezpieczeństwa i uniknięciu niepotrzebnych siniaków. Sprawdź nagrywki z ostatniego treningu, gdzie pracujemy nad pewnością siebie, grze na kontakcie i kończeniem spod kosza.

Kozioł

W naszym sporcie istnieje przeświadczenie, że wysocy zawodnicy nie potrzebują dobrego kozła. Nic bardziej mylnego! Wyobraź sobie, jak wiele można osiągnąć używając lewej ręki czy ucząc wysokiego chociaż podstawowego crossa.

Jeśli chodzi o rozgrywających czy rzucających, to nie braknie im zajęć. Podczas treningów często używam ukochanej piłki tenisowej, ciężkiej piłki Spalding Trainer oraz mocno skupiam się na poprawie słabszej ręki. Pamiętajcie, z każdego poziomu można wejść na jeszcze wyższy.

 

Podania

Dokładne podanie przez całe boisko to podstawa skutecznych kontr. Do takiego rodzaju treningów używam ciężkiej piłki Spalding Trainer, która dzięki swojej wadze (1.3 kg) pozwala osiągnąć kozackie efekty w niezwykle krótkim czasie.

Wpadnij na trening i przekonajcie się, co dzieje się kiedy po trenowaniu ciężką piłką dostajecie do ręki normalną. Sam jestem w grubym szoku.

 

Przegląd pola

Przegląd pola, czyli court vision – jedna z najważniejszych cech dobrego rozgrywającego, ale każdy zawodnik zyska poszerzając swoje pole widzenia.

Nie jest to prosta sprawa do wytrenowania. Wymaga specjalnych warunków, otwartej głowy i pewności na koźle. Mając piłkę tenisową i odpowiednią ilość czasu, jesteśmy w stanie zdziałać naprawdę wiele w tym temacie.

 

trening dryblingu i pola widzenia

Obrona

Wszyscy wiemy, że nie samym atakiem wygrywamy. Równie istotnym elementem jest obrona!

Pokażę Ci jak zamęczyć swojego przeciwnika na parkiecie. Poprawimy Twoje ruchy, dynamikę, wytrzymałość oraz pokażę kiedy są odpowiednie momenty na udany przechwyt.

 

Walka na tablicach

Jakże istotny element! Szczególnie dla wyższych graczy, ale nie zarezerwowany wyłącznie dla nich. Zbiórki defensywne są podstawowym wymogiem dla szybkich kontr. Zbieranie piłki w ofensywnie, daje ogromną przewagę, możliwości na kolejne punkty oraz niesamowicie frustruje przeciwników.

Nauczę Cię jak zastawiać i wypychać ludzi spod kosza. Takie detale jak ustawienie stóp parę centymetrów w lewo czy prawo robi konkretną różnicę. Poza tym, popracujemy nad szybkością Twojego wybicia, wytrzymałością czy dobijaniem zebranych piłek

 

placeholder-treningi-koszykarskie

Wytrzymałośc

Sprint > skok > hamowanie > sprint > obrona > trucht > blok > szybka zmiana kierunku > sprint > znowu skok… Koszykówka jest niesamowicie męczącą dyscypliną. Przynajmniej wtedy, kiedy dajesz z siebie non stop 100%.

Wiem w jaki sposób najszybciej zwiększać wytrzymałość potrzebną nam, koszykarzom. Wiem też w jakich strefach tętna musimy pracować, żeby odnieść najlepsze rezultaty. Ostatecznie wiem jak uskrzydlić Cię na dodatkowe minuty podczas meczu. Tym wszystkim chcę się z Tobą podzielić.

 

placeholder-treningi-koszykarskie

Prędkość i dynamika

Chcesz przechodzić swoich obrońców jednym crossem? Marzą Ci się chasedown bloki w stylu Króla LeBron’a? A może jarasz się dynamicznym stylem gry Russela Westbrooka? Wpadaj na trening!

Poprawimy Twoją koordynację ruchową, zwiększymy dynamikę wykonywanych ruchów i manewrów oraz popracujemy nad prędkością maksymalną. Wszystko bez cienia nudy no i (w miarę) bezpiecznie.

Wyskok i wsady

Można skakać dla samego skakania. Fajnie. Można skakać żeby robić lepsze bloki. Niezła frajda. Ale można skakać, żeby ciskać przepotężne wsady niczym Thor ciska swój Mjolnir i to jest kosmiczną zajawką!

Odwiedziłem jednego z najlepszych polskich dunkerów – Damiana Hadzbe Harsze – gdzie poznałem podstawy treningu pod wyskok, ogólną technikę wsadów z jednej i dwóch nóg, oraz mnóstwo detali które podnoszą wyskok o kilka dodatkowych centymetrów. Od tamtej pory rozwijam ten aspekt koszykówki bez przerwy! Wpadnij na dunk session – zajawka gwarantowana.

FAQ
Najczęściej Zadawane Pytania

Dla kogo są treningi koszykarskie?

Tak naprawdę dla każdego. Nie ma znaczenia czy grasz w lidze, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z koszykówką. Masz 8, 18 czy 38 lat? To idealnie się składa, bo pracuję z każdym, kto ma ochotę się rozwijać.

Solo, w parach czy drużyną?

I znowu – jak Ci wygodnie. Trenuję zawodników zarówno indywidualnie, jak i z całe drużyny. W obu przypadkach treningi prowadzę w trochę inny sposób, skupiam się na innych aspektach gry. Mając zebranych więcej zawodników, możemy popracować nad ich zgraniem czy wytworzyć pewne schematy, które potem przyniosą korzyści na parkiecie.

Co więcej, zapraszam również w parach czy trójkach! Plusami takiego treningu jest odpowiednio zredukowana cena za osobę, możliwość trenowania ze jednocześnie swoimi kolegami z drużyny. Przede wszystkim jednak, dochodzi tu aspekt rywalizacji, który potrafi wynieść trening i zaangażowanie zawodnika na kolejny poziom.

Gdzie i kiedy trenujemy?

Trening dla koszykarza ze mną składa się z dwóch części: treningu na siłowni oraz trening na boisku. Standardowo stosunek wynosi 2 treningi na siłce w tygodniu i jeden na boisku.

W obu tych miejscach będziemy pracować nad aspektami, które chcesz poprawić. Co więcej, możemy trenować w naprawdę różnych godzinach, tak by dostosować się do Twojego harmonogramu.

Jeśli chcesz trenować za dnia, zapraszam na niezwykle klimatyczną siłownie Harder Fit przy ulicy Nowogrodzkiej.

Interesuje Cię wieczorne trenowanie? Mam w pobliżu oświetlone boisko do godziny 22. Poradzimy sobie 😉

Jakiego sprzętu używamy?

Pracując z mną możesz liczyć na pełen profesjonalizm – również jeśli chodzi o sprzęt. Będziemy trenować używając:

  • piłek Spalding TF-500
  • ciężkiej piłki Spalding Trainer (1.3 kg – sztos jeśli chodzi o trening handles)
  • drabinki do treningu szybkościowego
  • rollerów i piłek do masażu
  • krótkich i długich gum oporowych
  • tarczy do treningu na kontakcie (zwiększa bezpieczeństwo i ogranicza siniaki)
  • maski ELEVATION TRAINING MASK 2.0
  • piłek tenisowych i pachołków

Coś więcej? Weekendowe obozy koszykarskie!

A teraz hit – dla największych kozaków organizuję kilkudniowe, często weekendowe campy koszykarskie w miejscowości położonej 100 km od Warszawy. Ogarniam zakwaterowanie, wyżywienie, a co najważniejsze – prawie nieograniczony dostęp do hali, outdoorowe boisko w malowniczym parku oraz stadion piłkarski.

Wybierając taki camp, przygotuj się na 3 dni życia koszykówką. Trenujesz 2-3 razy dziennie, jesz, śpisz, regenerujesz się i pochłaniasz kolejne dawki koszykarskiej wiedzy.

Ile i za ile
Cennik
Trening solo

Wychodzę z założenia, że hurtem powinno być taniej. Dodatkowo, w trosce o Twoją systematyczność, oferuję fajne pakiety treningów po obniżonych cenach.

POJEDYNCZY TRENING

Trening 1h = 120 PLN

PAKIET 5 TRENINGÓW

550PLN
Trening 1h = 110 PLN

PAKIET 10 TRENINGÓW

1000 PLN
Trening 1h = 100 PLN

 

Trening w dwójkach i trójkach

Bardzo ciekawa opcja na treningi, również ze względu na niższy koszt w przeliczeniu na osobę. Trening dwóch osób kosztuje 150 PLN (75 PLN na osobę). Za trening w grupie trzyosobowej zapłacisz 180 PLN, czyli po 60 PLN na osobę. Jeśli interesuje Cię taki rodzaj treningu, ale nie masz pary, to nic straconego. Odezwij się do mnie, a my postaramy się znaleźć Ci towarzysza koszykarskich harców.

 

Trening drużynowy

W przypadku całych drużyn, ceny ustalam indywidualnie dla każdego zgłoszenia. Napisz lub zadzwoń, a przygotuję wycenę dla Twojego składu.